Hingga Kau Terlupa - Daniesh Suffian (OST. Bawa Aku Ke Syurga)

Hingga Kau Terlupa - Daniesh Suffian (OST. Bawa Aku Ke Syurga)

berulang kali kau katakan cinta
namun tak pernah aku rasa
menangis hati ini siapa yang tahu
hari hari memikirkan kita berdua

cinta kita takkan pudar
jika kau setia
manisnya kata kata
hingga kau terlupa
sayang lepaskan aku dari sangkar hidupmu

jika benar kau tak mahu diri aku
usah pura pura mencintaiku
lupakanlah cinta kita agar aku bisa melupakan
segala pahit yang telah kau lukakan

biarkan tertulis dalam nota
bawaku ke syurga
sayang lepaskan aku dari sangkar hidupmu
jika benar kau tak mahu diri aku

usah pura pura mencintaiku
lupakanlah
segala pahit yang telah kau lukakan
biarkan tertulis dalam note
bawaku ke syurga

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Pia Mia - Underneath Lyrics

Sejenak - Eizy ft. Yannaryu, Anndrean